2014-05-30 – סיכום סדנת R (מבוא ל- knitr ו- Shiny)

R_01_2014-05-30

אתמול קיימנו מפגש משתמשי R בנושאי knitr ו- shiny באוניברסיטת תל אביב. היה מקסים. הגיעו כ-60 משתתפים אשר הביאו איתם עוגיות טעימות, דובדבנים – ובעיקר – אווירה נעימה של חברותיות וסקרנות.

אתם מוזמנים להוריד את קבצי ההרצאות:

אני אשמח לקדם מפגש נוסף שכזה בעוד כמה חודשים (בין 4-7 חודשים מעכשיו), אם אתם מעוניינים לקבל עידכונים על כאלו מפגשים בעתיד, אתם מוזמנים להוסיף עצמכם לרשימת התפוצה, ובנוסף יש גם קבוצת פייסבוק.

אם אתם מעוניינים להרצות באחד המפגשים העתידיים, או לכתוב פוסט באתר הזה לגבי העבודה שלכם ב-R, אנא שילחו לי אימייל אל:  [email protected]. הנטייה שלי היא להרצאות של בין חצי שעה לעד שעה וחצי (תלוי בכמות החומר שיש לכם). עדיף הרצאות שהן self-contained, כך שגם מישהו מחוץ לתחום שלכם יוכל להבין את כל מה שתציגו, ועדיף שההרצאה תאפשר למשתמשים ליישם את הנלמד בכוחות עצמם.

אני רוצה להודות שוב לכל האנשים שהגיעו (ואלו שניסו להגיע), לאיגוד הסטטיסטיקה הישראלי (דוד שטיינברג, רון קנט, יאיר גולברג) ולאוניברסיטת תל אביב (מיכל זהר, ענת קורן, נורית ליברמן) – על תמיכתם במפגש ועידוד השילוב המקסים הזה של קוד פתוח, אקדמייה, תעשייה ואנשים טובים.

ולסיום, אני רוצה להזכיר שבעוד פחות משבועיים יתקיים כנס איגוד הסטטיסטיקה הישראלי ב-2014-06-11 בקריית האוניברסיטה הפתוחה ברעננה (עם תכנים מאד מעניינים) – לחצו כאן לפרטים נוספים.

פורסם בקטגוריה מפגשי R. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *